Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізбесі
«Ленин орта мектебі»
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің тізбесі
1. Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау.
2.Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау.
3.Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар қабылдау.
4.Мектепке дейінгі ұйымдарға құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау.
5.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының педагогтеріне біліктілік санаттарын беру (растау) үшін аттестаттаудан өткізуге құжаттарды қабылдау.
6. Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру.
Мемлекеттік қызмет көрсету. Мемлекеттік қызметтерді сапалы және уақтылы көрсету мақсатында «Ленин орта мектебі» КММ 03.09.2021 ж. № 43 мемлекеттік қызметтердің жауапты орындаушыларын тағайындау туралы бұйрық шығарды. «Ленин орта мектебі» КММ мемлекеттік қызметтердің 6 түрін көрсетеді: 1. Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және қабылдау. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз және электрондық. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз және электрондық. 2. «Білім алушылардың жекелеген санаттарына тегін жеңілдікпен тамақтандыруды ұсыну». 3. «Құжаттарды қабылдау және балаларға демалыс беруге жолдама беру
Мемлекеттік қызметтер Мемлекеттік қызметтер туралы
Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі № 88-V Заңы. Осы Заң мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейді.
1 тарау. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1-бап. Осы Заңда қолданылатын негізгі ұғымдар Осы Заңда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады: 1) «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтеріне қосылуға техникалық шарттар беру жөніндегі мемлекеттік қызметтер көрсету, өтініштерді қабылдау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған заңды тұлға табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосылуға техникалық шарттар беру, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтерін көрсету және олардың ЖТҚ беру
- ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган-ақпараттандыру және «электрондық үкімет»саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган; 1-2) «бір өтініш» қағидаты-бір өтініш негізінде көрсетілетін бірнеше мемлекеттік қызметтердің жиынтығын көздейтін Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны; 2) «бір терезе» қағидаты-көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету кезінде құжаттарды жинауға және дайындауға ең аз қатысуын және оның көрсетілетін қызметті берушілермен тікелей байланысын шектеуді көздейтін мемлекеттік қызметті орталықтандырылған көрсету нысаны; 3) көрсетілетін қызметті алушы – орталық мемлекеттік органдарды, Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелерін, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарын, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың әкімдерін қоспағанда, жеке және заңды тұлғалар
4-1) қоғамдық маңызы бар көрсетілетін қызмет-үздіксіз негізде жүзеге асырылатын және қоғамның заңды мүдделерін қанағаттандыруға бағытталған мемлекеттік көрсетілетін қызмет; 5) мемлекеттік көрсетілетін қызмет-көрсетілетін қызметті алушылардың өтініші бойынша немесе өтінішінсіз жүзеге асырылатын және олардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға, оларға тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктер беруге бағытталған жекелеген мемлекеттік функцияларды немесе олардың жиынтығын іске асыру нысандарының бірі; 6)Алып тасталды-ҚР 25.11.2019 № 272-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен; 7)Алып тасталды-ҚР 2022.07.14 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен;
8) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімі-Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сыныпталған тізбесі;
9) Бірыңғай байланыс орталығы-көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік және өзге де қызметтер көрсету мәселелері бойынша ақпарат, сондай – ақ мемлекеттік органдарға ақпараттық-коммуникациялық қызметтер көрсету мәселелері бойынша ақпарат беру жөніндегі ақпараттық-анықтамалық қызмет функцияларын орындайтын Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған заңды тұлға;
10) мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесі-мемлекеттік қызметтер көрсету процесін, оның ішінде «Азаматтарға арналған үкімет»мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін қызметтерді автоматтандыруға және мониторингтеуге арналған ақпараттық жүйе; 10-1) мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы пилоттық жоба-мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде процестердің, тәсілдердің өзгеруін байқаудан өткізу жөніндегі процесс;
11) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасының қоғамдық мониторингі-жеке тұлғалардың, коммерциялық емес ұйымдардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасының деңгейі туралы ақпаратты жинау, талдау және ұсынымдар әзірлеу жөніндегі қызметі; 12) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау-көрсетілетін қызметті алушыларды орталық мемлекеттік органдар, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдері көрсететін қолжетімді және сапалы мемлекеттік көрсетілетін қызметтермен қамтамасыз ету жөніндегі шаралардың тиімділігін айқындау жөніндегі қызмет;
13) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын мемлекеттік бақылау-орталық мемлекеттік органдардың, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың әкімдерінің мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуын тексеру, профилактикалық бақылау және мониторингтеу жөніндегі қызмет, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін жеке және заңды тұлғалар;
14) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган-өз құзыреті шегінде мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі қызметті жүзеге асыратын орталық мемлекеттік орган;
15) мемлекеттік қызмет көрсету процесін автоматтандыру-электрондық нысанда мемлекеттік қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін көрсетілетін қызметті берушінің әкімшілік процестерін қайта құру рәсімі; 16)Алып тасталды-ҚР 2022.07.14 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен;
17) мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы уәкілетті орган-мемлекеттік қызметтер көрсету саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық мемлекеттік орган;
17-1) проактивті қызмет-көрсетілетін қызметті берушінің бастамасы бойынша көрсетілетін қызметті алушының өтінішінсіз көрсетілетін мемлекеттік қызмет; 17-2) реинжиниринг-ұйым қызметінің тиімділігін, сапасын және нәтижелілігін арттыру мақсатында ағымдағы жұмыс процесін қайта құру; 17-3) стационарлық абоненттік құрылғы-абонент берген қашықтықта сымдар арқылы берілетін электр сигналдарының немесе радио сигналдардың көмегімен ақпаратты беруді немесе қабылдауды қамтамасыз ететін байланыс құралы;
17-4) ұялы байланыстың абоненттік құрылғысы-абонент берген ақпаратты беру немесе қабылдау үшін Электр байланысының сигналдарын қалыптастыратын және ұялы байланыс операторының желісіне қосылатын, қызмет көрсетілетін аумақ шеңберінде тұрақты географиялық айқындалатын орны жоқ, ұялы байланыс желілерінде жұмыс істейтін жеке пайдаланылатын байланыс құралы;
18)Алып тасталды-ҚР 24.05.2018 № 156-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен;
19) «электрондық үкіметтің» веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосылуға техникалық шарттар беру жөніндегі көрсетілетін қызметтерге және электрондық нысанда көрсетілетін квазимемлекеттік сектор субъектілерінің көрсетілетін қызметтеріне қол жеткізудің бірыңғай терезесі болып табылатын ақпараттық жүйе.
Ескерту. 1-бапқа өзгеріс енгізілді-ҚР 23.11.2015 № 417-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 24.11.2015 № 419-V (01.01.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 17.11.2015 № 408-V (01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі) заңдарымен. 24.05.2018 № 156-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 25.11.2019 № 272-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 14.07.2022 № 141-VII (күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін).
2-бап. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнамасы
1. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнамасы Қазақстан Республикасының Конституциясына негізделеді, осы Заңнан және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінен тұрады. 2. Егер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шартта осы Заңдағыдан өзгеше ережелер белгіленсе, онда халықаралық шарттың ережелері қолданылады.
3-бап. Мемлекеттік қызмет көрсетудің негізгі қағидаттары Мемлекеттік қызметтер мынадай негізгі қағидаттар негізінде көрсетіледі: көрсетілетін қызметті алушыларға шығу тегі, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайы, жынысы, нәсілі, ұлты, тілі, дінге көзқарасы, сенімі, тұрғылықты жері немесе кез келген өзге мән-жайлар бойынша қандай да бір кемсітусіз тең қолжетімділік; Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде бюрократия мен әуре сарсаң көріністеріне жол бермеу; мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы есептілік және ашықтық; мемлекеттік қызметтердің сапасы мен қолжетімділігі; Мемлекеттік қызмет көрсету процесін үнемі жетілдіру; Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі үнемділік пен тиімділік.
4-бап. Көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтары 1. Көрсетілетін қызметті алушылардың құқығы бар: 1) көрсетілетін қызметті берушіден мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы толық және анық ақпаратты қолжетімді нысанда алуға; 2) мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актіге сәйкес мемлекеттік қызметті алуға құқылы; 3) орталық мемлекеттік органның, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органының, қаладағы аудан, аудандық маңызы бар қала, кент, ауыл, ауылдық округ әкімінің, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіппен мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша оның қызметкерлеріне;
4) мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қағаз және (немесе) электрондық нысанда алуға құқылы; 4-1) «бір өтініш» қағидаты бойынша Мемлекеттік қызметтер алуға; 5) осы Заңның 15-бабында көзделген тәртіппен мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылауға қатысуға құқылы; 6) мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы бұзылған құқықтарды, бостандықтарды және заңды мүдделерді қорғау туралы талап-арызбен сотқа жүгінуге; 7) мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актіге сәйкес өзіне және отбасының кәмелетке толмаған мүшелеріне қатысты электрондық құжаттарды цифрлық құжаттар сервисінен пайдалануға құқылы.
2. Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, шетелдіктер, азаматтығы жоқ адамдар және шетелдік заңды тұлғалар Мемлекеттік қызметтерді Қазақстан Республикасының азаматтарымен және заңды тұлғаларымен тең дәрежеде алады. Ескерту.
4-бапқа өзгерту енгізілді-ҚР 17.11.2015 № 408-V (01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 03.12.2015 № 433-V (01.01.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 25.11.2019 № 272-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) заңдарымен. 25.06.2020 № 347-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 2022.07.14 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
5-бап. Көрсетілетін қызметті берушілердің құқықтары мен міндеттері 1. Көрсетілетін қызметті берушілердің құқығы бар: 1) орталық мемлекеттік органдардан, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарынан, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерінен мемлекеттік қызметтер көрсету үшін қажетті ақпаратты алуға; 2) алынып тасталды-ҚР 2022.07.14 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен. 2. Көрсетілетін қызметті берушілер міндетті: 1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсетуге; 2) мүмкіндіктері шектеулі адамдар мемлекеттік қызметтерді алған кезде оларға қажетті жағдайлар жасауға; 3) дос-та көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы толық және анық ақпарат беруге
4) орталық мемлекеттік органдарға, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарына, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдеріне, өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге, Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызметтер көрсету үшін қажетті құжаттар мен ақпаратты, оның ішінде интеграция арқылы беруге Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Ақпараттық жүйелер; 5) бір жұмыс күні ішінде көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді қоспағанда, мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актіде белгіленген мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі өткенге дейін бір тәуліктен кешіктірмей мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға жеткізуді қамтамасыз етуге міндетті;
6) мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға, сондай-ақ мүгедек адамдармен қарым-қатынас дағдыларына үйретуге; 7) көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдарын қарауға және оларды осы Заңда белгіленген мерзімдерде қарау нәтижелері туралы хабардар етуге міндетті; 8) көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік көрсетілетін қызметті орындау сатысы туралы ақпарат алу мүмкіндігін қамтамасыз етуге; 9) көрсетілетін қызметті алушылардың бұзылған құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін қалпына келтіруге бағытталған шараларды қабылдауға; 10) мемлекеттік қызметтер көрсету үшін пайдаланылатын, сондай-ақ оларды көрсету үшін қажетті өзекті мәліметтерді қамтитын ақпараттық жүйелердің үздіксіз жұмыс істеуін қамтамасыз етуге міндетті;
11) ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы Мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне деректерді енгізуді қамтамасыз етуге; 12) егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен расталған жазбаша келісімін немесе ұялы байланысының абоненттік құрылғысы арқылы келісімін алуға; 13) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерде көзделген жағдайларда мемлекеттік қызметтер көрсету үшін цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжаттарды пайдалануға;
14) Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген жағдайларда және негіздер бойынша Мемлекеттік қызметтер көрсетуден бас тартуға құқылы. Мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушылардан талап етуге жол берілмейді: 1) Мемлекеттік қызметтер көрсету үшін пайдаланылатын ақпараттық жүйелерден немесе цифрлық құжаттар сервисінен алынуы мүмкін құжаттар мен мәліметтер; 2) зейнетақымен және әлеуметтік қамсыздандыру мәселелерін реттейтін Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда, түпнұсқалары көрсетілетін қызметті берушіге, Мемлекеттік корпорацияға салыстыру үшін ұсынылған құжаттардың нотариат куәландырған көшірмелері. Ескерту. 5-бапқа өзгерту енгізілді-ҚР 17.11.2015 № 408-V (01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 03.12.2015 № 433-V (01.01.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 25.11.2019 № 272-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) заңдарымен. 25.06.2020 № 347-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 2022.06.27 № 129-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 2022.07.14 № 141-VII (күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі оның алғашқы ресми жариялануы).
2 тарау. МЕМЛЕКЕТТІК РЕТТЕУ МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САЛАСЫНДА 6-бап. Қазақстан Республикасы Үкіметінің Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы құзыреті
Қазақстан Республикасының Үкіметі: 1) Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттарын әзірлейді және олардың жүзеге асырылуын ұйымдастырады; 2)Алып тасталды-ҚР 25.11.2019 № 272-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен; 2-1)Алып тасталды-ҚР 2022.07.14 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен; 3)-9) Алып тасталды-ҚР 29.09.2014 № 239-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);
Ескерту. 6-бапқа өзгеріс енгізілді-ҚР 29.09.2014 № 239-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 17.11.2015 № 408-V (01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 25.11.2019 № 272-VI (күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) заңдарымен алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін); 2022.07.14 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
7-бап. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның құзыреті
Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган: 1) өз құзыреті шегінде мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруды қамтамасыз етеді; 2) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына мемлекеттік бақылауды жүзеге асырады, талдау және мониторинг негізінде бұзушылықтарды көрсету кезінде олардың алдын алуға және көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қамтамасыз етуге бағытталған ұсыныстар әзірлейді; 3) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын мемлекеттік бақылау қағидаларын әзірлейді және бекітеді; 4) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері туралы ақпаратты сұратады; 5) ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органның келісімі бойынша Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау әдістемесін әзірлейді және бекітеді;
6) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг жүргізу бойынша Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты қалыптастыруды, іске асыру мониторингін және оның нәтижелерін бағалауды жүзеге асырады; 7) Алып тасталды-ҚР 02.11.2015 № 384-V Заңымен (01.01.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 8) жеке тұлғаларға және коммерциялық емес ұйымдарға мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг жүргізу бойынша ақпараттық, консультациялық, әдістемелік қолдау көрсетеді; 9) Осы Заңда, республиканың өзге де заңдарында көзделген өзге де функцияларды жүзеге асырады Қазақстан Республикасы Президентінің актілерімен. Ескерту. 7-бапқа өзгеріс енгізілді-ҚР 02.11.2015 № 384-V (01.01.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 23.11.2015 № 417-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 13.06.2018 № 160-VI (күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) заңдарымен алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін); 2022.07.14 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 2022.07.04 № 134-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
8-бап. Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы уәкілетті органның құзыреті
2-1) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімін бекітеді және оған мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органмен және мемлекеттік басқару жүйесін дамыту саласындағы уәкілетті органмен келісу бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізеді; 3) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімін әзірлеуді және жүргізуді жүзеге асырады;
4)Алып тасталды-ҚР 25.11.2019 № 272-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен; 5) мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын келісуді жүзеге асырады; 6) мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу жөніндегі орталық мемлекеттік органдардың қызметіне мониторинг жүргізеді; 7)Алып тасталды-ҚР 2022.07.14 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен;
8) мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органдардың, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдерінің қызметін қалыптастыру тәртібін, ұсыну мерзімдерін және есептің үлгілік нысанын әзірлейді және бекітеді; 8-1) дербес деректерді қорғау саласындағы уәкілетті органның келісімі бойынша Мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде жеке тұлғалардың биометриялық деректерін биометриялық аутентификациялау үшін жинау, өңдеу және сақтау қағидаларын әзірлейді және бекітеді; 9) мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлейді;
10) осы Заңда, Қазақстан Республикасының өзге де заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады. Ескерту. 8-бапқа өзгеріс енгізілді-ҚР 29.09.2014 № 239-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 25.11.2019 № 272-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 2020.06.25 № 347-VI заңдарымен. (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 2022.07.14 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
9-бап. Ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органның құзыреті
Ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган: 1) өз құзыреті шегінде мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруды қамтамасыз етеді; 2) Алып тасталды-ҚР 17.11.2015 № 408-V Заңымен (01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 3) Алып тасталды-ҚР 17.11.2015 № 408-V Заңымен (01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 4) Алып тасталды-ҚР 17.11.2015 № 408-V Заңымен (01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 5) Алып тасталды-ҚР 17.11.2015 № 408-V Заңымен (01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 6) Алып тасталды-ҚР 17.11.2015 № 408-V Заңымен (01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 7)Алып тасталды-ҚР 25.11.2019 № 272-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен;
8) бірыңғай байланыс орталығының жұмысын ұйымдастырады және үйлестіреді; 8-1)Алып тасталды-ҚР 2022.07.14 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен; 9) бірыңғай байланыс орталығы қызметінің және бірыңғай байланыс орталығының орталық мемлекеттік органдармен, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарымен, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасау қағидаларын бекітеді; 10)Алып тасталды-ҚР 2022.07.14 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен; 11) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын, мемлекеттік қызметтер көрсетудің электрондық нысанын көздейтін заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын келісуді жүзеге асырады;
12) электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлейді; 12-1) құзыреті шегінде Мемлекеттік корпорацияның қызметін тексеруді жүзеге асырады; 12-2) мемлекеттік органдар мен ұйымдардан мемлекеттік корпорацияның қызметі туралы мәліметтер алуға құқылы; 12-3)Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен мемлекеттік басқаруды цифрлық трансформациялау қағидаларына (бұдан әрі – мемлекеттік басқаруды цифрлық трансформациялау қағидалары) сәйкес орталық мемлекеттік органдардың, жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметтер көрсету реинжинирингі жөніндегі қызметін үйлестіреді; 13)Алып тасталды-ҚР 2022.07.14 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен; 13-1) проактивті қызметтер көрсету тәртібін бекітеді;
14) Оса Заңда, Қазақстан Республикасының өзге де заңдарында, Қазақстан Республикасының Президентінің және Қазақстан Республикасының Үкіметінің актілерінде өзделенген өзге де өклеттіктерін жүзеге асырады. Ескерту. 9-бапка өзгеріс ергизілді – ҚР 29.09.2014 № 239-V (алғашқа ресми жарияған күнінен күн тәртібіне қарай күн өткенге дейін); № (қолданысқа байланысты тәртіп 2-баптан қарызы); № (қолданысқа байланысты тәртіп 2-баптан қарызы); N (Алға ресми жариянған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткенінен N (алғашты ресми жариялаған күнінен күн тәртібіне қарай күн өткеніне дейін) Заңдарымен.
9-1-бап. Орталық мемлекеттік органдар арасынанқазақстан Республикасының Үкіметі айқын уәкілетті органның қызметі Уәкілетті орган:
- Мемлекеттік қызметтің қагидаларын әзірледі және бекітті
2 )Алып тасталды-ҚР 2022.07.14 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен; 3) Мемлекеттік корпорацияның қызметін ұйымдастыруды және бақылауды жүзеге асырады; 4) Мемлекеттік корпорацияның қызметін және оның көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимылын үйлестіреді; 5)Алып тасталды-ҚР 2022.07.14 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен; 6) мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын келісуді жүзеге асырады; 7) Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлейді; 8) мемлекеттік корпорация көрсететін қызметтерге баға белгілеу тәртібін айқындайды. Ескерту. 2-тарау 9-1-баппен толықтырылды-ҚР 17.11.2015 № 408-V Заңымен( 01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); өзгерістер енгізілді-ҚР 25.11.2019 № 272-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 14.07.2022 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
10-бап. Орталық мемлекеттік органдардың құзыреті
Орталық мемлекеттік органдар: 1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді әзірлейді және бекітеді; 2)Алып тасталды-ҚР 25.11.2019 № 272-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен; 3) мемлекеттік қызметтер көрсетудің сапасын арттыруды, қолжетімділігін қамтамасыз етеді; 4) мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің қолжетімділігін қамтамасыз етеді;
5) көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы қолжетімді нысанда хабардар болуын қамтамасыз етеді; 6) мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың өтініштерін қарайды; 7) көрсетілетін қызметті алушылардың бұзылған құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін қалпына келтіруге бағытталған шараларды қабылдайды; 8) мемлекеттік қызметтер көрсету, мүгедектігі бар адамдармен қарым-қатынас саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруды қамтамасыз етеді; 9) мемлекеттік басқаруды цифрлық трансформациялау қағидаларына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсетудің реинжинирингін жүзеге асырады;
9-1) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізіліміне жаңа мемлекеттік көрсетілетін қызмет енгізілгеннен кейін ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органның келісімі бойынша оны көрсетуді Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес электрондық форматқа көшіру жөнінде шаралар қабылдайды;
10) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалауды жүргізу үшін мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға ақпарат, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері бойынша ақпарат беруді қамтамасыз етеді;
11) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын бағалауды жүргізу үшін ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органға ақпарат беруді қамтамасыз етеді; 12) егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызметтер көрсету үшін қажетті мәліметтерді қамтитын ақпараттық жүйелерге қол жеткізуді ұсынады; 13) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығына ұсынады; 13-1) өзінің аумақтық бөлімшелерінің, сондай-ақ облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдерінің мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін реттейтін Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтау жөніндегі қызметін үйлестіреді;
14) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына ішкі бақылау жүргізеді; 15) көрсетілетін қызметті берушілердің мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді сақтауын қамтамасыз етеді; 16) осы Заңда, Қазақстан Республикасының өзге де заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады. Ескерту. 10-бапқа өзгеріс енгізілді-ҚР 29.09.2014 № 239-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 17.11.2015 № 408-V (01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 24.11.2015 № 419-V (01.01.2016 бастап қолданысқа енгізіледі) заңдарымен. 03.12.2015 № 433-V (01.01.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 25.11.2019 № 272-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 2022.06.27 № 129-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 2022.07.14 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
Статья 11. Компетенция местных исполнительных органов областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимов районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов
Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдері: 1) тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында мемлекеттік қызметтер көрсетудің сапасын арттыруды, қолжетімділігін қамтамасыз етеді; 2) мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің қолжетімділігін қамтамасыз етеді; 3) көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы қолжетімді нысанда хабардар болуын қамтамасыз етеді; 4) мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың өтініштерін қарайды; 5) көрсетілетін қызметті алушылардың бұзылған құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін қалпына келтіруге бағытталған шараларды қабылдайды;
6) мемлекеттік қызметтер көрсету, мүгедектігі бар адамдармен қарым-қатынас саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруды қамтамасыз етеді; 7) мемлекеттік басқаруды цифрлық трансформациялау қағидаларына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсетудің реинжинирингін жүзеге асырады; 8) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалауды жүргізу үшін мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға ақпарат, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері бойынша ақпарат беруді қамтамасыз етеді; 9) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын бағалауды жүргізу үшін ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органға ақпарат беруді қамтамасыз етеді;
10) егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызметтер көрсету үшін қажетті мәліметтерді қамтитын ақпараттық жүйелерге қол жеткізуді ұсынады; 11) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығына ұсынады; 12) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына ішкі бақылау жүргізеді; 13) көрсетілетін қызметті берушілердің мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді сақтауын қамтамасыз етеді; 14) жергілікті мемлекеттік басқару мүддесінде Қазақстан Республикасының заңнамасымен жүктелетін өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады. Ескерту. 11-бапқа өзгеріс енгізілді-ҚР 17.11.2015 № 408-V (01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 24.11.2015 № 419-V (01.01.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 03.12.2015 № 433-V (01.01.2016 бастап қолданысқа енгізіледі) заңдарымен. 25.11.2019 № 272-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 2022.06.27 № 129-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 2022.07.14 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі алғашқы ресми жарияланым).
11-1-бап. Мемлекеттік корпорацияның қызметін ұйымдастыру
1. Мемлекеттік корпорация «бір терезе» қағидаты бойынша жеке және (немесе) заңды тұлғаларға мемлекеттік қызметтер көрсету, міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілін тіркеу, жеке және заңды тұлғалар, ғимараттарды, құрылыстарды және (немесе) олардың құрамдас бөліктерін техникалық тексеру, жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу саласындағы қызметті жүзеге асыратын бірыңғай провайдер болып табылады мүлкі, мемлекеттік жер кадастрын жүргізу, зейнетақы және әлеуметтік қамсыздандыру, коммерциялық ұйымдар болып табылатын заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және олардың филиалдары мен өкілдіктерін есептік тіркеу. Өзге тұлғаларға бірыңғай провайдердің қызметін жүзеге асыруға тыйым салынады.
2. Мемлекеттік корпорация акционерлік қоғам нысанында құрылады, коммерциялық емес ұйым болып табылады.
3) көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы қолжетімді нысанда хабардар болуын қамтамасыз етеді;
4) рассматривают обращения услугополучателей по вопросам оказания государственных услуг;
5) көрсетілетін қызметті алушының бұзылған құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін қалпына келтіруге бағытталған шараларды қабылдайды және
6) мемлекеттік қызметтер көрсету, Мүгедек адамдармен қарым-қатынас саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруды қамтамасыз етеді;
7) мемлекеттік басқаруды цифрлық трансформациялау қағидаларына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсетудің реинжинирингін жүзеге асырады:
8) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалауды жүргізу үшін мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға ақпарат, сондай-ақ заңнамада белгіленген тәртіппен және мерзімдерде мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері бойынша ақпарат беруді қамтамасыз етеді
9) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалауды жүргізу үшін ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органға ақпарат беруді қамтамасыз етеді;
10) егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Мемлекеттік қызметтер көрсету үшін қажетті мәліметтерді қамтитын ақпараттық жүйелерге Мемлекеттік корпорацияға қол жеткізуді ұсынады Қазақстан Республикасының;
11) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығына ұсынады; 12) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына ішкі бақылау жүргізеді; 13) көрсетілетін қызметті берушілердің мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді сақтауын қамтамасыз етеді;14) жергілікті мемлекеттік басқару мүддесінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қазақстан Республикасының заңнамасымен. Ескерту. 11-бапқа өзгеріс енгізілді-ҚР 17.11.2015 № 408-V (01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 24.11.2015 № 419-V (01.01.2016 бастап қолданысқа енгізіледі); 03.12.2015 № 433-V (01.01.2016 бастап қолданысқа енгізіледі) заңдарымен. 25.11.2019 № 272-VI (қолданысқа енгізіледі алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң); 2022.06.27 № 129-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);